FANDOM

Índex

Interludi 4: Zúrium Edit

La reunió final es produí a Kriptó.

Tres figures arribaren en poc espai de temps, tots ells sabien què era el que calia fer, tot i que cada un tenia les reves raons per no fer-ho.

Zúrium s’havia acabat. Feia molts sideris que el planeta havia quedat completament abandonat, els seus últims habitants havien decidit dedicar-se a quelcom anomenat Ogame, deixant Ashtarte cuidant el cornac (ella era l’única amb prou paciència com per dedicar-se a ambdues coses). Però la cosa no venia només d’aquí. Ja feia molt temps que dos, o com a màxim tres habitants eren tots els que s’encarregaven de Zúrium.

- Així que finalment us heu decidit?

Ella va obrir la conversa, una conversa on tothom ja sabia com acabaria. Però calia fer-la. Ashtarte s’assegurava de que era el que tots ells volien.

- Ja saps que jo fa temps que ho vaig demanar, però si Genghis encara no volia, jo no soc ningú per imposar-ho, ell ha fet moltíssim més que qualsevol per aquest planeta, i per qualsevol altre planeta que pugui existir.

L’única figura que quedava estava pensativa. Sabia que tot depenia d’ell, tot i que la decisió ja estava presa. Mirà a Ashtarte i desprès a Atridas.

- He parlat amb tot d’antics habitants. Cada un d’ells m’ha donat la clau de la seva mina. Farem que l’últim consell de Zúrium sigui alguna cosa memorable. Vredeee, imrahyl, newigold, da_vinci, galadriel, tricefal,_-OsSeGu, MACE_MINDU, tskyoko, 1ra_88, sparkman9... No oblidarem cap d’ells en aquest consell honorífic.

Zúrium, un planeta que havia arribat a dalt de tot i que havia anat perdent la seva força juntament amb els seus habitants, com la majoria dels planetes d’espai8, va caure al forat per pròpia voluntat, fent que mai cap enemic l’hagi posat contra les cordes.