FANDOM

Índex

Interludi 3: Vacances Edit

El pacte amb el KAL treia el perill de Zúrium. La infiltració a Quispli, entre moltes altres accions dels zurians, havien dissuadit als seus enemics de que atacar Zúrium no era cap bona idea. En aquest ambient molts zurians decidiren agafar-se un període de descans. Atridas, genghis, newigold, vrede, maelstorm... poc a poc tots aquells que havien anat fent el planeta l’anaren abandonant. L’època d’ebullició dels tres sistemes ja s’avia acabat. Era l’inici d’una època diferent, on uns pocs habitants recollien el poder que fins ara sostenien les masses.

Un nou poder havia sortit a la llum. Alguns l’anomenaven “el mètode”, d’altres el feien servir com qualsevol altre porta que l’Ens s’havia deixat oberta, com els regals que a vegades deixava en forma de simagurs. Se sap de diversos curians que varen descobrir el secret per la seva compte, tot i que mai el van aprofitar amb tot el seu potencial. Un d’ells era Lanzcape, de Cúrium, desenvolupador del Centre Curià, un institut d’investigació i espionatge com no n’hi ha hagut cap fins l’aparició d’Ares. Rotx, de Bàrtimer, també fou un notable descobridor i el seu Nèmant I.A. l’aprofitava força bè.

A Blàmant el mes famós descobridor del “mètode” fou un elatres, Dodgethis. “Never send a human to do a machine’s work”. La seva filosofia clarament elatresa el conduí a crear un dels primers sistemes automatitzats, amb el qual s’especula que es podia automatitzar fins hi tot els cornacs. Aquest elatres desaparegué abans de que Zúrium envaís L3TK, hagués estat un bon rival, i amb ell aquest mític sistema automatitzat. Malgrat això deixà alguns deixebles darrere seu. Execution era membre del KAL i antic deixeble de Dodgethis. Es creu que “el mètode” arribà a Zúrium quan el KAL entrà a formar part del govern, però les contínues dissidències entre genghis –el primer zurià en utilitzar “el mètode”-, i diferents membres del KAL ho posen en dubte. S’especula, doncs, altres vies, però el que se sap segur es que quan genghis l’aprengué fou dels que més rendiment en van treure.

I si no era genghis, seria Atridas. Atridas aprengué el mètode de les mans de genghis. Quan Atridas tornà de les seves vacances alguna cosa l’havia canviat. Diuen que sofrí un accident en algun laboratori que visità, el cas es que a part de dur una pròtesis temporal que el feia semblar un enatres, havia decidit deixar la genètica. Si FaceDancer havia fracassat i el projecte Ghola era a massa llarg termini per recollir resultats encara “el mètode” obria una porta a Atridas a l’experimentació que mai abans havia conegut.